Menu

Domu Inspirace Rodina Recepty O mně Menu

PROMĚNA PRO MĚ (N) – {STROM NA ZRCADLE}...

sobota 21. února 2015


Při jednom vánočním listování v časopisech jsem narazila na různé podoby stromů života. Na zdech, dřevě, větvích ve váze...Nejvíc mě zaujal strom namalovaný na kulatém zrcadle barvami na sklo. Protože jsme stejné zrcadlo z původní koupelny už před měsíci nahradili jiným a já staré schovala, stačilo nakoupit jen bílou a zlatou barvu a pokusit se o co možná nejvěrnější vzhled. Strom jsem kreslila od ruky podle obrázku jiného, ale nápad se stuhovým rámem a fotkami jsem okopírovala z původního výtvoru na zrcadle.

Stromem života jako takovým jsem se jen inspirovala, protože jsem na něj nechtěla lepit vyloženě rodinné fotky našich rodičů a prarodičů. Použila jsem jen obrázky naší skoro čtyřčlenné rodiny. Až se Lucka narodí, přidám do stromu jednoduše i několik jejích fotek.

Zrcadlo bude viset na do teď prázdné stěně nad naší postelí v ložnici a asi mi každý večer připomene, jak moc se všichni s časem měníme...


Žádné komentáře:

Okomentovat