Menu

Domu Inspirace Rodina Recepty O mně Menu

PROMĚNA PRO MĚ (N) – {PROUTĚNÉ TABULE A TABULOVÁ BARVA}...

středa 30. dubna 2014

V bazaru nábytku jsem objevila tyhle proutěné rámy. Nejsou to ani tak rámy, jako spíš proutěné desky od stolu, které někdo zbavil noh, a asi proto stál každý kousek krásných 60Kč. Naložila jsem své objevy tradičně na kočárek a cestou domů mi nabíhaly nápady, co s nimi pro(vy)vedu.

Tabulová barva mi od léta vyschla, protože někdo (jako já samozřejmě!) neumí utěsnit plechovku. Naštěstí už vím, kde ji mám v Bauhausu hledat. Proutí jsem nastříkala bezbarvým lakem ve spreji, který mu dodal ztracený lesk a dřevěnou desku natřela několikrát černou „tabulovkou“.

No a co se nestalo o pár týdnů později. V tom stejném bazaru jsem objevila další dva identicky stejné rámy. Co s nimi vyvedu tentokrát, zatím jen tuším, ale o tom někdy příště.

Tady je několik tipů na křídové nápisy.

Valentýnský i na vytisknutí
Pár moudrých slov
Do all things with love
Jedna vánoční tabulka

Žádné komentáře:

Okomentovat