Menu

Domu Inspirace Rodina Recepty O mně Menu

PROMĚNA PRO MĚ (N) – {DIS-STRESOVANÉ SVÍCNY}...

sobota 26. dubna 2014

Tyhle dva velké dřevěné svícny stály dohromady necelou stovku, a protože jsem už v bazaru věděla, co s nimi provedu, nemohla jsem je tam nechat.

Nedávno jsem seděla v kavárně se dvěmi spolužačkami ze školy a všechny jsme se shodly, že člověk musí mít v životě nějaký cíl. A to neustále.

Jedna z nich je těhotná, ale stále hledá práci, stále něco vyrábí a stále se zdokonaluje v němčině.

Druhá pojede do lázní, pak taky možná na Zéland a renovuje nábytek.

A já jsem prohlásila, že momentálně natírám svícny. A pak se taky starám o Báru. A hlavně natírám TY SVÍCNY!

Tenhle projekt totiž zabral dost času. Nevzhlednou zelenou barvu (nic proti zelené) jsem přetřela jednou vrstvou tabulové barvy a po zaschnutí začala s vrstvami bílé. A tak to bylo každé odpoledne celý jeden týden. Spánek – oběd – natírání – procházka na dětské hřiště – procházka pro rohlíky – večeře...

Po týdnu jsem vzala šmirkový papír a začala povrch lehce brousit, abych svícnům dodala starou patinu. Ve skutečnosti to šlo dost těžce, místy jsem musela opravdu přitlačit a neobešlo se to bez skuhrání, že kdybych dala možná o vrstvu bílé míň, už bych to měla „distressované“, jak se říká v Angličtině téhle metodě. „Distressed“ znamená v překladu zarmoucený, což nechápu. Distressed mi spíš se svojí předponou přijde jako „mimo stres“, což já při tvoření tak trochu jsem:) Výsledek asi není profesionální, ale ten pocit z dokonaného týdenního cíle je cenný! A okamžitě se začal (dobře, jsem začala) hledat cíl další:)


Žádné komentáře:

Okomentovat