Menu

Domu Inspirace Rodina Recepty O mně Menu

ROK + 1.ČTVRTLETKA...

středa 26. února 2014

Nevím, kde začít. Tři další měsíce v životě dítěte je dlouhá doba a všechno, co se B. naučí, beru rychle jako normál, který snad uměla odjakživa.

Chodí už s naprostou jistotou a to i do (a ze) schodů, kde si je nebezpečně JISTÁ tak moc, že mi bez držení skočí do náruče. Pokud v blízkosti nejsem, většinou dolů zmanévruje po zadku. Naštěstí. Když chce, dokáže vyvinout i rychlost běhu, obzvlášt pokud je v blízkosti pes nebo kočka. To pak uhání za neustálého opakování slov pepepe nebo čičiči, popř. mňá mňá mňá...za ruku stále chodit nechce, to jen když potřebuje slézt ze schodu nebo se rychle dostat, kam chce...

Panenek má už 6! A různých velikostí. Já jsem měla 4 za celé dětství! Chová se k nim jako starostlivá máma, jen občas dostanou po hlavě. Buď je Baru pustí z postele, nebo je nese za nohy tak, že hlavu panenky táhne po zemi. Každopádně v další minutě jim dá pusu, dudlík, napít, přikryje je, přebalí a pohladí. Jak říkám, ideální máma:)

Od ledna přes den nekojím, jen večer před spaním, ale zato vydatně. Z obloženého talíře si B. prakticky najisto vybírá plátky okurek, papriku, rajčata a vysočinu! Kyselé okurky a naložený hrášek by mohla jíst od rána do večera!

Spí jen jednou denně jednu až tři hodiny a odpadlo zdlouhavé uspávání, alespoň večer. Někdy se to neobejde bez ukolébavky – české hymny.

Stále má ráda youtube a tancuje na písničky, pentle a šátky si omotává kolem krku, schovává se za dlaně a pak nenápadně vykukuje, když chce jít ven, předskládá přede mě na zem čepici, bundu a boty a ukazuje na dveře, v každé z knížek se jí líbí určitý obrázek, který hledá a napodobuje dopředu zvukem, umí ukazovat některé části těla, když řeknu „ukaž pusu“, tak mi jí místo toho dá,  staví na sebe kostky, ale radši je bourá, naučila se říkat banán (bann), ráda mě tahá za vlasy a dostavá za to přes ruce, protože si nedá říct, miluje veškeré znělky v televizi, chápe slovo „ano“ a přikyvuje...

Čím dál víc lidí říká, že je celá táta.


Žádné komentáře:

Okomentovat