Menu

Domu Inspirace Rodina Recepty O mně Menu

PROMĚNA PRO MĚ (N) –{VÁNOČNÍ KARTÓNOVÝ DOMEK}...

sobota 21. prosince 2013

Papírový domeček z kartonu s předkreslenými obrázky na domalování měl v nabídce obchod Lidl. Když Petr prohlásil, že domek jde sestavit i obrázky dovnitř a bílou plochou ven, v hlavě mi začaly naskakovat nápady na jeho dotvoření...tuhle fázi by měla dělat Bára, ale protože je ještě malá a pastelky stále žvýká, můžu se realizovat já:)

Jedno sobotní dopoledne jsme si udělali výlet do Bauhausu a nakoupili dekorační zlaté a stříbrné samolepící folie. Ze zlatých jsem kruhovou řezačkou udělala několik pravidelných kruhů, které jsem pak jednoduše lepila na střechu domku, který jsem dokonce SAMA! sestavila. Průčelí a okenice jsem polepila balícím papírem se zlatými hvězdami a z blyštivé folie pak vystříhala ještě hvězdy větší, kterými jsem dokončila výsledný vánoční dárek pro Báru.

Pravdou je, že se celé veledílo neobešlo bez Bářiny přítomnosti, takže to pro ni zas takové vánoční překvápko nebude. Byly i chvíle, kdy jsem si říkala, že se celý domek pod jejím hr hr hr nátlakem rozsype ještě, než ho dokončím. Nerozsypal, ani mu (zatím) nechybí komín, dveře ani střecha a snad se dočká nejen Ježíška, ale i místa v Bářiném budoucím pokojíku.


Žádné komentáře:

Okomentovat