Menu

Domu Inspirace Rodina Recepty O mně Menu

PROMĚNA PRO MĚ (N) –{NAROZENINOVÁ MAPA}...

neděle 8. prosince 2013


Už není léto...nejsou prázdniny...neslavím narozeniny, ale...ale to neznamená, že se s vámi nemůžu podělit o narozeninovou mapu...když už slaví (la) naše Bára, přijde mi to vlastně tématické:)

Na začátku léta jsem řešila spoustu dekoračních a jiných detailů na svoje dvě oslavy narozenin. Vypůjčila jsem si inspiraci z jednoho webu, poopravila text a „otravovala“ účastníky, aby mi na papírové kufrové visačky napsali, co bych měla za dalších 30 let stihnout, vidět, nevidět, zkusit, nezkusit, ochutnat nebo zažít. Svoje návrhy pak špendlili na velkoformátovou mapu na korkovém podkladu. A tady je výsledek.

Některé nápady z visaček nebude problém splnit – např. nikdy nezapomenu na úžasný pracovní kolektiv ve Student Agency...slibuju, že ochutnám jablečno-tvarohový dortík v Kakabu...slibuju, že si budu vždycky připomínat, že jsem tvoje holčička, mami, i když už jsem velká holka...

U jiných návrhů bude s jejich splněním problém, ale odškrtla bych si je ihned – např. zatančit si tanec Hula Hula na Havaji, který jsem při mým předchozích cestách nestihla...podívat se ještě minimálně jednou do Kanady a USA...pozorovat velryby...zajet si na francouzský venkov...navštívit karneval v Brazílii...založit si vlastní kavárnu...

Jsou tu i takové návrhy, které pravděpodobně nikdy ani nezkusím, protože buď bych v Grónsku umrzla...nebo se nevynořila z hlubin moře...nebo spadla z koně, kterým bych měla přejet Mongolsko...záhadu Bermudského trojúhelníku nevyřeším, i když bych chtěla...a co máte pořád s tou svatbou?:)

A jsou tu i věci a přání úplně obyčejné...jako nepřestat se usmívat...naučit se vařit thajskou kuchyni...zajet se podívat za kamarádkou do Kuřimi...zajít si do restaurace Pod kapličkou v Ivančicích...

Od léta jsem splnila jeden úkol. Navštívila jsem krásný klášter v Kounicích:)

No, mám co dohánět!


Žádné komentáře:

Okomentovat