Menu

Domu Inspirace Rodina Recepty O mně Menu

DRAHÝ PODZIME...

pátek 1. listopadu 2013


Nemůžeš se zdržet o trochu víc?

Zastavit vítr, který sfoukává ty krásně barevné listy?

Zastavit teplotu nad bodem mrazu?

Zastavit tak rychlé západy slunce?

Zajistit, aby byly dýně pořád k dostání? (zdaleka jsem ještě nevyužila jejich potenciál...a svůj taky ne!)

Nemůžeš prostě setrvat chvíli v klidu a jen tak...BÝT??

Krásně se mi v tom listí chodí na procházky a mám chuť si po delší době obléknout něco žlutého a oranžového a nenosit ještě chvíli čepici a rukavice.
Na podzim je mi prostě fajn a dostávám spoustu kreativních nápadů a elánu psát. Když jsem narazila na soutěž Česko hledá spisovatelky, ani jsem moc neváhala a 4 příspěvky poslala. Fejeton je na stránkách v soutěžních textech už zveřejněný, a pokud se vám bude líbit, předem díky za hlasy:)

Na pozvání Pavly z Drobečků jsem zašla s Bárou na Podzimní zahradní slavnost do Otevřené zahrady, kde jsme kolektivně ochutnaly spoustu dýňových dobrot jako lívance, ovesnou dýňovou kaši nebo dýňové brownies. Jablečné štrůdly a konopný mošt na mě bohužel nezbyly, ale to nebylo podstatné, protože jsem si chodila pro přídavky lívanců k Pavle.

Dlabalo se nejen jídlo, ale i dýně a o ty nejkrásnější se hlasovalo pomocí červených fazolí.

Krásný podzim všem a jezte dýně, dokud jsou!:)



Žádné komentáře:

Okomentovat